keskiviikko 1. elokuuta 2012

lemppari joukkueet

Noniin vihdoista viimein toi kysely päätty ja ja pääsen ny laittaan tänne omii lemppari joukkueita (: Mut oon siis tosi tyytyväine et äänii tuli huikeet 156! ja voiton vei siis lemppari joukkueet. Tässä siis MUN oma mielipide (: Ja sori kun kaikista joukkueista ei oo kuvia :(

Taika 
- oon aina tykänny Taian ohjelmista ja sillä on taitavia tyttöjä! (:


Team Minetit
- Yksi ihan lemppareista! kaikki voimistelijat tosi notkeita ja viime kauden ohjelmakin oli aivan loistava.


Siksak
- Jotenkin kans mieleenpainunut joukkue ja heilläkin kiva ohjelma viimeksi (:


Magneetit
- En osaa muuta kertoa kun että he ovat lemppari joukkue :D


Hiutaleet
- Ihania ohjelmia joka kausi ja puvutkin niiiiin kivoja !



Daaliat
- Taitavia tyttöjä ja ihania pukuja!


Xonox
- Kaikki notkeita ja mieleen painuvia ohjelmia (:

Valotar
- Hyvin keksityt teemat ja luulen että tästä joukkueesta voi tulla vielä isompina loistava joukkue!




OVO Team

Siinä oli suurin osa lemppareistani mutta tässä vielä pari lyhyesti :
10-12- Sitrit
12-14- Fortuna, Onella, Vilja, Team Siriukset
14-16- Luna, Verna

P.S toivottavasti tykkäsitte ja omia mielipiteitä voi kertoa kommentteihin (: & kertoa myös seuraavaan kyselyyn ideoita!

19 kommenttia:

  1. Hyvä postaus:) huomaa että oot panostanut. Siis oli kuvat ja tekstit ja kaikki:)

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ja hyviä mielipiteitä

    VastaaPoista
  3. Hyvä postaus:) huomaa että oot panostanut. Siis oli kuvat ja tekstit ja kaikki:)

    VastaaPoista
  4. Mun mielest et oo panostanut kunnol meinaa 10-12 sarjaa vaan pari joukkuetta ja sitte esim. 12-14 sarjas tosi monta joukkuetta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla ei vaan ole 10-12 sarjasta yhtämonta lempparia (:

      Poista
  5. Aika tyhmää, et melkein kaikki oli 12-14-sarjan.. Olisit voinu laittaa kaikista yhtä paljon.. :/

    VastaaPoista
  6. Jos kaikista sarjoista ei ole lempi joukkuetta ei sitä silloin voi laittaa.

    VastaaPoista
  7. ylemman kanssa samaa mieltä! jaja kiva postaus :))

    VastaaPoista
  8. oot siis tampereelta

    VastaaPoista
  9. hYVÄ POSTAUS:) Jatka samaan malliin. Eikä mua haittaa vaikka mun joukkuetta ei ookkaan tuolla, mut on silti kiva lukee näitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos (: ja kaikki joukkuee ovat hyviä mutta ei välttämättä ole vain tässä listassa tai sitten on vaikka unohtunut (;

      Poista
  10. Oliko noi lemppari joukkueet viime kauden mukaan vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollu mutta kerroin myös mistä pidin viimekaudella (:

      Poista
  11. Mää tykkäsin! Mul aika samat lempparit ja noi kuvatkin on tosi hyvii :) Ja noi kekkä valittaa ettei oo 10-12 sarjast tarpeeks lemppareit ni on vaa mun villi arvaus et voimistelee itse kyseisessä sarjassa ja oma joukkue ei tullut nyt listaan! siis tää on vaa mun arvaus ja tähän ei tarvi tulla sillee en ole 10-12 ja joukkueeni on tuol lista vaan jos oon vääräs ni pidä omana tietona! :)

    VastaaPoista
  12. Oon ylemmän anonyymin kaa samaa mieltä! Kuitenkin noi ylemmät on jtn. kitiseviä 10-12 jumppareita jotka olisivat halunneet oman joukkueensa tuohon listaan.

    VastaaPoista
  13. Samaa mieltä kahden ylemmän anonyyminkaa :) Ei mua ainakaan haittaa et mun omaa joukkuetta ei oo tuol, koska meillä on usein aika tavallinen ohjelma mikä ei erotu millään tavalla joukosta.

    VastaaPoista
  14. tossa otsikossa on ylöjärveläisen kuva ! :D

    VastaaPoista
  15. Voimistelen Tapanilan erässä joukkueessa Azorit

    VastaaPoista